Reklamacje

Wadliwy towar lub niezgodny z umową
Podczas odbioru sprawdź stan przesyłki. Reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu i niezgodności z umową, będą rozpatrywane na podstawie pisemnego protokołu uszkodzenia/rozbieżności zawartości przesyłki, sporządzonego w momencie odbioru towaru w obecności spedytora firmy kurierskiej lub pracownika Poczty Polskiej S.A.

Prawo do zwrotu towaru
Masz prawo odstąpić od umowy kupna w sklepie internetowym w terminie 14 dni, licząc od dnia wydania towaru, bez podania jakichkolwiek przyczyn. Warunkiem jest odesłanie towaru wraz z formularzem zwrotu. Płatność tytułem zwrotu zostanie przesłana na konto bankowe podane w formularzu zwrotu lub wysłana przekazem pocztowym.

Prześlij do nas reklamowany produkt na adres:
POL-PROGRES Sp. z o.o.
ul. Ceglana 1 (nowy adres)
11-034 Stawiguda k/Olsztyna
tel.
603560893 (nowy numer)
e-mail: reklamacje@polprogres.pl

Translate »
stat4u